
برنامه مشارکتی :
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان پربیننده ترین رسانه فارسی زبان خاورمیانه و جهان با همکاری بخش خصوصی و در راستای خدمت رسانی و توانمند سازی صنایع و تولیدکنندگان و فعالان دلسوزاقتصادی میهن عزیزمان ، اقدام به تولید و پخش ویژه برنامه هایی جهت معرفی کامل و همه جانبه این عزیزان زحمتکش و کارآفرین نموده است.
مهمترین هدف از تولید این ویژه برنامه ها ایجاد فرصت یکسان استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای معرفی فعالان اقتصادی و تولید کنندگان میباشد تا با استفاده از این فرصت وفضای مناسب و یک رقابت سالم با یکدیگر قادرباشند توانمندی ها و خدمات خود را به هم میهنان عزیزمان معرفی نمایند.
صدا و سیما برای تولید بخشی از برنامه های خود با ارگان های مختلف دولتی و شرکت های خصوصی مشارکت می کند، این برنامه ها که پیش از هر چیز به نفع ارگان سفارش دهنده است به شیوه ای غیر از رپرتاژ آگهی تولید و در واقع برای آنها برنامه سازی می شود .به عبارتی برنامه هایی با عنوان برنامه های مشارکتی ساخته می شود. از مزایای این شیوه تولید ، اگر درست به اجرا درآید دخیل بودن سلیقه های مختلف و چند صدایی شدن برنامه است. درست اجرا شدن به این معناست که بار هنری اثر باید بر بخش صنعتی آن بچربد. برآیند کنش و واکنشی که طرف های بزرگ تر و سهامداران اصلی یعنی تولیدکننده و پخش کننده که در ایران صدا و سیما تولیدکننده و پخش کننده برنامه های تلویزیونی است، با شرکت های شریک که الزاما کوچک تر نیستند، انجام می دهد اثری منعطف و احتمالا جذاب تر خواهد بود.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با متخصصین کانون تبلیغاتی هشت در تماس باشید.
ویژگی های برنامه های مشارکتی
• این برنامه ها از بسته های حمایتی رسانه ملی بوده و در واقع فرصتی است برای استفاده همگان وحمایت از صنایع کشور
• تایم پخش بالا (۳ الی ۱۰ دقیقه) وشرایط معرفی دقیق محصول یا خدمات ویژه وبرای برنامه های مشارکتی مستقل تا ۴۵-۱۵ دقیقه
• پرداخت هزینه ای معادل یک دهم هزینه پخش تیزر های تلویزیونی
• بیان مستقیم دیدگاههای مدیران و شرایط ارتباط مستقیم ایشان با مخاطبین
• استفاده از تجهیزات وعوامل حرفه ای جهت تولید فیلم تبلیغاتی ( با هزینه مناسب )
انواع برنامه های مشارکتی :
۱ – حضور کارشناس (نماینده سرمایه گذار) دربرنامه تلویزیون
۲ – ساخت آیتم از شرکت سرمایه گذار و پخش در تلویزیون
۳ – حضور کارشناس در برنامه و پخش آیتم ساخته شده در تلویزیون
۴ – اسپانسر برنامه شدن (در محتوای برنامه سرمایه گذار دخالتی نداشته و فقط حامی مالی برنامه (جایزه شرکت کنندگان، هدیه میهمانان و نمایش LCD ))
۵ – ساخت برنامه های مجزا مشارکتی( از قبیل مسابقه ، قرعه کشی ، برنامه های آموزشی ، ویژه برنامه های مشارکتی ، برنامه های صنفی و آشپزی…)
قیمت برنامه مشارکتی :
حق پخش : مبلغی است که سرمایه گذار بابت پخش آیتم و یا برنامه ساخته شده در تلویزیون به صدا و سیما می پردازد. حق پخش به پارامتر های زیر بستگی دارد:
شبکه صدا و سیما که برنامه را پخش می نماید(قیمت پخش در شبکه ها متفاوت می باشد)
ساعت پخش برنامه
میزان دقیقه و تعداد برنامه
میزان تبلیغات در برنامه مشارکتی (تعداد گویش مستقیم ، زیر نویس و میزان زمان نمایش LCD)
برند سرمایه گذار ( در سازمان صدا وسیما هر چه برند بزرگتر و مشهورتر باشد میزان حق پخش افزایش می یابد)
تذکر بسیار مهم : این مبلغ با توجه به درخواست و پرکردن شناسه طرح توسط تهیه کننده صدا و سیما ، در کمیته نرخ گذاری سازمان مشخص می گردد و مبلغ به حساب خزانه داری کل حساب مخصوص صدا و سیما واریز می گردد.
حق ساخت وتولید : مبلغی است که سرمایه گذار برای ساخت و تولید آیتم و یا برنامه (با توجه به در خواست سرمایه گذار) به تهیه کننده می پردازد که با توجه به میزان دقیقه تولید و پارامترهای دیگر(مکان فیلمبرداری ، تجهیزات فیلمبرداری و …) توسط توافق با کانون تبلیغات هشت مشخص می گردد و قرارداد آن متمم قرارداد پخش ( قرارداد صدا وسیما) بین شرکت مشتری و کانون تبلیغاتی هشت منعقد میگردد.
کانون تبلیغاتی هشت
اطلاعات تماس
آدرس : سعادت آباد- خیابان ایثارگران شمالی- ایثار 2 – پلاک10
تلفن : 22128000(21)
فکس: 89781499(21)
ایمیل : info@rt8.ir